Засідання педагогічної ради
08 апреля 2012 р. Головна Наша візитка Зворотній зв'язок

Сила гімназії - у її вчителях, слава - в учнях!!!

Засідання педагогічної ради

Педагогічна рада

Чинники

успішності учнів

 

Мета педради:    Проаналізувати чинники залежності успішності учнів, пошук варіантів рішення проблеми підвищення навченості учнів гімназії, які мають невисокі досягнення .

Порядок проведення

 

1.Вступне слово директора гімназії.

2.Виступ із теми заступника  директора з

навчально- виховної роботи.

3.Робота в групах.

4.Прийняття рішення.

Очікуванні результати

Після проведення педради її учасники:

 

-  Зможуть розрізняти моделі навчання відповідно до методів,які обирають;
- Знатимуть основні потреби учнів і те,як їх задоволення при різних моделях навчання впливає на саморозвиток дитини і,як наслідок на успішність;
- Зможуть аналізувати фактори,які впливають на результати навчання;
-  Вироблять програму дій для покращення успішності учнів.

 

Форма проведення:мозковий штурм

Правила проведення:

- Кажіть усе, що спаде вам на думку.
- Не обговорюйте та не критикуйте висловлювання інших.
- Можна повторювати ідеї, запропоновані будь-ким іншим.
- Розширення запропонованої ідеї заохочується.

 

Успішність учнів -

це ступінь засвоєння учнями знань,умінь і навичок.

Учителям пропонується висловитись

на користь одного з тверджень:
 

- Успішність учнів залежить тільки від учителя.
- Успішність учнів залежить тільки від них.
- Успішність учнів залежить однаковою мірою від учителя та від них.

В творчому пошуку:
Вони створюють імідж гімназії:
Вони - обличчя гімназії
Успішність залежить від:

(думки учнів)

а)  професіоналізму вчителя-54%
б)  старань учня-64%
в)  уміння учня працювати(навички самостійної роботи), слухати, сприймати,
усвідомлювати-64%
г)  умов вдома-33%
д)  інші причини (від відносин в колективі; взаємовідносин з вчителями; зацікавленості вчителів та учнів; справедливого ставлення до кожного учня; уміння вчителем пояснити; дисципліни в класі; упереджене ставлення до окремих учнів.

Моделі навчання

 

Завдання групам

1.Визначити назву моделі навчання.
2.Пояснити роль вчителя і учня в даній моделі навчання.
3.Назвати методи роботи з цією моделлю.
4.Указати рівень засвоєння учнями знань при даній моделі навчання.

5.Визначити позитивні сторони та недоліки кожної моделі навчання.
6.Обрати для себе найефективнішу на вашу думку модель.

Секрети успіху

Перша таємниця-в конспекті уроку, точніше в підготовці до нього, неповтор-ного, єдиного як прожите життя, як неповторне свято єднання учительської душі з душами своїх вихованців.
 

Друга таємниця –у його відмові йти по протореній стежці, в його звичці знаходити нестандартні рішення будь-якої проблеми. Кого люблять діти? Хто не такий як всі , хто щодня їх радує новиною, хто не буденно сіра, а святкова творча особистість. Це не лише Божий Дар, цьому треба вчитися. Третя таємниця-в його повній свободі вибору форм і методів.
 
Четверта таємниця –у поєднанні з високою вимогливістю, турботою про здоров`я дитини. П'ята таємниця - пробудження і розпізнавання у дітей природної обдарованості, яку всіма силами і вміннями педагога підтримати,розвинути, досягти найвищого рівня творчості у вибраній галузі. Шоста-стимул,стимул,іще раз стимул.