Педагогічна рада Чинники успішності учнів
Мета педради: Проаналізувати чинники залежності успішності учнів, пошук варіантів рішення проблеми підвищення навченості учнів гімназії, які мають невисокі досягнення . |
||
Порядок проведення
1.Вступне слово директора гімназії. 2.Виступ із теми заступника директора з навчально- виховної роботи. 3.Робота в групах. 4.Прийняття рішення. |
Очікуванні результати Після проведення педради її учасники:
-
Зможуть
розрізняти моделі навчання відповідно до методів,які обирають;
|
|
Форма проведення:мозковий штурм Правила проведення:
- Кажіть усе, що спаде вам на
думку. |
||
Успішність учнів - це ступінь засвоєння учнями знань,умінь і навичок. |
Учителям пропонується висловитись
на користь одного з
тверджень: |
- Успішність учнів залежить
тільки від учителя. |
В творчому пошуку: | ||
Вони створюють імідж гімназії: | ||
Вони - обличчя гімназії | ||
Успішність залежить від: (думки учнів) |
а) професіоналізму
вчителя-54% |
|
Моделі навчання | ||
|
Завдання групам
1.Визначити назву моделі навчання.
5.Визначити позитивні сторони та недоліки кожної моделі навчання. |
|
Секрети успіху | ||
Перша таємниця-в конспекті уроку, точніше в підготовці
до нього, неповтор-ного, єдиного як прожите життя, як неповторне
свято єднання учительської душі з душами своїх вихованців. |
Друга таємниця –у його відмові йти по протореній стежці, в його звичці знаходити нестандартні рішення будь-якої проблеми. Кого люблять діти? Хто не такий як всі , хто щодня їх радує новиною, хто не буденно сіра, а святкова творча особистість. Це не лише Божий Дар, цьому треба вчитися. |
Третя таємниця-в його повній свободі вибору форм і
методів. |
Четверта таємниця –у поєднанні з високою вимогливістю, турботою про здоров`я дитини. | П'ята таємниця - пробудження і розпізнавання у дітей природної обдарованості, яку всіма силами і вміннями педагога підтримати,розвинути, досягти найвищого рівня творчості у вибраній галузі. |
Шоста-стимул,стимул,іще раз стимул. |