Вітаємо на нашому сайті!

Головна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Науково-методична робота в гімназії - це цілісна система взаємопов'язаних дій, заходів, що базується на досягненнях педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, конкретному аналізі стану навчально-виховного процесу та спрямована на зростання рівня професійної компетентності кожного педагога, підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу гімназії, а зрештою, - на удосконалення освітнього процесу, підвищення рівня навчальних досягнень гімназистів, їхньої вихованості, розвитку, готовності застосувати свої знання в подальшому житті та майбутній професійній діяльності тобто формування життєвих компетентностей вчителів та учнів.

Методичне об'єднання:

  • об'єднує вчителів початкових класів;
  • вчить використовувати нові, сучасні форми і методи навчання;
  • допомагає вчителям-початківцям;
  • планує роботу класу, гімназії, пелагогічного колективу;
  • діагностує рівень досягнень, запити та інтереси дітей, труднощі педагогів у роботі;
  • коригує план виховної роботи;
  • узагальнює кращий досвід вчителів початкових класів;
  • стимулює творчу активність.

Головними завданнями, що ставлять перед вчителями початкової ланки є:

1. Формувати в учнів мотивацію до навчання, підвищувати пізнавальну активність, поглиблювати і розширювати знання, підтримувати творчо обдарованих учнів, створювати умови для розвитку інтелектуальних, творчих конкурсах "Кенгуру", "Колосок" та ін.

2. Організовувати пошукову діяльність, розвивати самостійність мислення, формувати відповідні компетенції; використовувати набуті знання і вміння у реальних ситуаціях повсякденного життя.

3. Удосконалювати літературну освіту школярів, формувати в них загальну культуру та мораль в сучасному суспільстві, виховувати активну громадянську позицію.

4. Розвивати моральні якості, художньо-естетичну, правову, трудову, екологічну культуру вихованців, сприяти успадкуванню молодими школярами духовних надбань українського народу, досягнень високої культури міжнаціональних взаємин.

5. Забезпечувати захист прав і свобод дітей, створювати умови комфортного освітнього середовища.

6. Профілактика правопорушень, шкідливих звичок.

7. Співдружність сім'ї та гімназії.

8. Охорона життя та здоров'я дітей.

До складу методичної комісії вчителів початкових класів входить 13 осіб, а саме: Пазич Н.С., Оксюта В.А., Жук А.В., Костишина Л.О., Опанасюк Л.Є., Бас С.М., Тимощук Т.М.,    Голінська А.Р., Пасімишина Н.М., Козачок Т.Д., Сабадаш О.М., Мегрин Н.М., Тарасюк Т.Д.

 

 

Напрями нашої діяльності:

1. Запроваджувати елементи диференційованого навчання учнів.

2. Розвивати пізнавальні здібності учнів.

3. Навчання в парах змінного складу.

4. Розвивати зв'язне мовлення молодих школярів.

5. Працювати над удосконаленням техніки читання.

6. Вивчати та запроваджувати у щоденній роботі досвід кращих педагогів країни, області, району.

7. Всю виховну роботу направити на удосконалення навчально-виховного процесу, на досягнення високих результатів початкового навчання.