Пазич Надія Сергіївна Стаж роботи - 29 років Вчтель початкових класів, відмінний освіти України, вчитель-методист, лауреат обласних конкурсів "Учитель року 1996" та "Учитель року - 2002" Вчитель, який не затискує, а визволяє, не пригнічує, а підносить, не мне, а формує, не диктує, а вчить, не вимагає, а запитує, переживає разом з дитиною багато натхненних хвилин... Януш Корчак Вчити, виховувати, розвивати дитину важко, відповідально, але й радісно. На очах учителя відбувається звичайне диво: з невмілого, невпевненого у собі малюка виростає особистість, яка мислить, багато знає, вміє, оцінює себе й інших людей.
За 10 останніх років із 60 учнів-випускників 4-х класів мали високий рівень успішності - 20 учнів - 34%; достатній - 28 учнів - 48%; середній - 8 учнів - 12%; початковий - 4 учні - 6%.
|
|
|
Козачок Тетяна Дмитрівна Стаж роботи - 24 роки Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії "Кожна дитина - це цілий світ, В.О. Сухомлинський "Учіння для дитини має бути радісним, трепетним і переможним" К.Д. Ушинський Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер. Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя.
Від гри до навчання:
Допомогти учневі реалізувати мрію - головне завдання вчителя!
| ||
Голінська Алла Романівна Стаж роботи - 23 роки Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, лауреат конкурсі "Учитель року - 2007" у номінації "Образотворче мистецтво" "Не забувай, що в школі дитина не
лише навчається, В. Сухомлинський
Педагогічне
кредо:
Коли приходить натхнення, то не помічаєш навіть, що діється довкола. По-моєму, діти часто працюють з натхненням, не потрібно тільки їм заважати.
| ||
Жук Алла Володимирівна Стаж роботи - 20 років Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, лауреат обласного туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2006" в номінації "Початкові класи" "Джерело обдарованості дитини знаходиться на кінчиках її пальців" К.Д. Ушинський Учитель готується до хорошого уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла.
Вчительська праця надзвичайно важка, адже ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною. І наша праця включає в себе формування цієї людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити.
| ||
Бас Світлана Миколаївна Стаж роботи - 28 років Вчитель початкових класів, вчитель-методист, керівник районного методичного об'єднання вчителів початкових класів. "Читання - це віконце, через яке діти бачать, пізнають світ і самих себе" Тільки системна робота по застосуванню нових технологій навчання приведе до успіху!
Читання є складовою взаємодією між чуттєвим сприйманням тексту (зору) та розумовими операціями, що дають змогу інтерпретувати графічні символи, розуміти написане.
| ||
Тимощук Тетяна Миколаївна Стаж роботи - 25 років Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, учасник районного конкурсу "Учитель року - 2004" "Каліграфія - це мистецтво писати чітким, красивим, рівним почерком"
Я вважаю, що головне завдання початкових класів – це навчити дитину вчитися, адже сформувати інструмент, бо без нього дитина стає невстигаючою, нездібною…Цим інструментом є п’ять умінь: вміння спостерігати, думати, висловлювати думку про те, що бачиш, робиш, думаєш, спостерігаєш, читатєш та пишеш.
| ||
Сабадаш Оксана Михайлівна Стаж роботи 26 років Вчитель початкових класів, вихователь ГПД "Учительська професія - це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, який ніколи не припиняється... Це подив перед багатогранністю і невичерпністю людською" В.Сухомлинський Справжній педагог повинен розвивати багатофакторність впливів на дитину, тому що головне його завдання - боротися за людину, переборювати негативні впливи і давати простір позитивним. Тільки так можна виховати розумного, умілого й мудрого учня.
| ||
Оксюта Валентина Анатоліївна Стаж роботи - 30 років Вчитель початкових класів, старший вчитель, вчитель вищої категорії "Головна мета вчителя - дати кожній дитині невичерпні сили Любові, Віри і Надії"
Об'єкт нашої праці - найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, - розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість.
І впливати на учнів ми повинні тим же. А найважливішими інструментами впливу за є: слово, краса довкілля, мистецтва.
| ||
Опанасюк Людмила Євгеніївна Стаж роботи 24 роки Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист "Якщо
ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники"
Уміння настроювати себе на задушевну розмову з учнем, особливо з підлітком, надзвичайно важливе в тій майстерні педагогічних засобів, яку повинен створити для себе кожний учитель. Це вміння треба виховувати в собі, створювати, удосконалювати, «відшліфовувати», робити тоншим і більш дійовим... необхідно глибоко проникати в душу дитини, вдумуватися в те, чим вона живе, як вона дивиться на світ, чим є для неї люди, що оточують її.
| ||
Костишина Людмила Олексіївна Стаж роботи 23 роки Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, старший вчитель, переможець І туру конкурсу "Учитель року - 2007", керівник районної школи ППД з інтерактивних технологій «Наша праця - формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити». В. Сухомлинський Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.
| ||
Пасімишина Наталія Миколаївна Стаж роботи 20 років Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, призер районного конкурсу "Учитель року - 2007" "Вихователь не чиновник, а якщо він чиновник, то він не вихователь." К. Ушинський Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
| ||
Мегрин Наталія Миколаївна Стаж роботи 37 років Вчитель початкових класів, старший вчитель, вихователь групи продовженого дня, "Відмінник освіти України"- 2010 рік. "Віддай дитині крихітку себе, душа наповниться світлом і красою"
Всю свою виховну роботу спрямовую на громадянське виховання учнів, формування в дітей гордості і любові до України, виховання освіченої, фізично-здорової особистості із сформованими загальнолюдськими моральними цінностями. Використовую народні традиції, історію рідного краю, місцевий матеріал, виховую в учнів патріотичні риси. У роботі дотримуюсь характерної плановості, тематичності, докладаю багато зусиль для розвитку індивідуальності учнів, допомагаю дітям у їх становленні. В групі панує взаєморозуміння, довіра і доброта.
| ||
Тарасюк Таїса Григорівна Стаж роботи 25 років Вчитель початкових класів, вчитель І-ї категорії, вихователь ГПД
Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з
ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній
зустрічі зі своїм учителем. Ш. Амонашвілі Більшість вчителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати.
|