Вітаємо на нашому сайті!

Головна

 

Пазич Надія Сергіївна

Стаж роботи - 29 років

Вчтель початкових класів, відмінний освіти України, вчитель-методист, лауреат обласних конкурсів "Учитель року 1996" та "Учитель року - 2002"

Вчитель, який не затискує, а визволяє, не пригнічує, а підносить, не мне, а формує, не диктує, а вчить, не вимагає, а запитує, переживає разом з дитиною багато натхненних хвилин...

Януш Корчак

Вчити, виховувати, розвивати дитину важко, відповідально, але й радісно. На очах учителя відбувається звичайне диво: з невмілого, невпевненого у собі малюка виростає особистість, яка мислить, багато знає, вміє, оцінює себе й інших людей.

 

 

За 10 останніх років із 60 учнів-випускників 4-х класів мали високий рівень успішності - 20 учнів - 34%; достатній - 28 учнів - 48%; середній - 8 учнів - 12%; початковий - 4 учні - 6%.

 

 

 

 

Козачок Тетяна Дмитрівна

Стаж роботи - 24 роки

Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії

"Кожна дитина - це цілий світ,
неповторний і своєрідний"

В.О. Сухомлинський

"Учіння для дитини має бути радісним, трепетним і переможним"

К.Д. Ушинський

Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер.

Початкова школа - своєрідна перша нота шкільного життя.

 

         Від гри до навчання:

       

Допомогти учневі реалізувати мрію - головне завдання вчителя!

 

 

Голінська Алла Романівна

Стаж роботи - 23 роки

Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, лауреат конкурсі "Учитель року - 2007" у номінації "Образотворче мистецтво"

"Не забувай, що в школі дитина не лише навчається,
в школі вона живе"

                              В. Сухомлинський

Педагогічне кредо:
"Моє покликання, моя мрія: маленьку душу зробити перлиною. Лише тоді зійде те, що сіяв, якщо відчуєш себе дитиною"

     

Коли приходить натхнення, то не помічаєш навіть, що діється довкола. По-моєму, діти часто працюють з натхненням, не потрібно тільки їм заважати.

 

 

Жук Алла Володимирівна

Стаж роботи - 20 років

Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, лауреат обласного туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2006" в номінації "Початкові класи"

"Джерело обдарованості дитини знаходиться на кінчиках її пальців"

К.Д. Ушинський

Учитель готується до хорошого уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла.

     Вчительська праця надзвичайно важка, адже ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з людиною. І наша праця включає в себе формування цієї людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити.

 

 

Бас Світлана Миколаївна

Стаж роботи - 28 років

Вчитель початкових класів, вчитель-методист, керівник районного методичного об'єднання вчителів початкових класів.

"Читання - це віконце, через яке діти бачать, пізнають світ і самих себе"

Тільки системна робота по застосуванню нових технологій навчання приведе до успіху!

Читання є складовою взаємодією між чуттєвим сприйманням тексту (зору) та розумовими операціями, що дають змогу інтерпретувати графічні символи, розуміти написане.

 

 

Тимощук Тетяна Миколаївна

Стаж роботи - 25 років

Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, учасник районного конкурсу "Учитель року - 2004"

"Каліграфія - це мистецтво писати чітким, красивим, рівним почерком"

 

       Я вважаю, що головне завдання початкових класів – це навчити дитину вчитися, адже сформувати інструмент, бо без нього дитина стає невстигаючою, нездібною…Цим інструментом є п’ять умінь: вміння спостерігати, думати, висловлювати думку про те, що бачиш, робиш, думаєш, спостерігаєш, читатєш та пишеш.

 

 

 

Сабадаш Оксана Михайлівна

Стаж роботи 26 років

Вчитель початкових класів, вихователь ГПД

"Учительська професія - це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, який ніколи не припиняється...  Це подив перед багатогранністю і невичерпністю людською"

В.Сухомлинський

Справжній педагог повинен розвивати багатофакторність впливів на дитину, тому що головне його завдання - боротися за людину, переборювати негативні впливи і давати простір позитивним. Тільки так можна виховати розумного, умілого й мудрого учня.

 

 

Оксюта Валентина Анатоліївна

Стаж роботи - 30 років

Вчитель початкових класів, старший вчитель, вчитель вищої категорії

"Головна мета вчителя - дати кожній дитині невичерпні сили Любові, Віри і Надії"

 

 

    Об'єкт нашої праці - найтонші сфери духовного життя особистості, яка формується, - розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість.

І впливати на учнів ми повинні тим же. А найважливішими інструментами впливу за є: слово, краса довкілля, мистецтва.

 

 

Опанасюк Людмила Євгеніївна

Стаж роботи 24 роки

Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист

"Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники"
     Т. Фулпер

 

Уміння настроювати себе на задушевну розмову з учнем, особливо з підлітком, надзвичайно важливе в тій майстерні педагогічних засобів, яку повинен створити для себе кожний учитель. Це вміння треба виховувати в собі, створювати, удосконалювати, «відшліфовувати», робити тоншим і більш дійовим... необхідно глибоко проникати в душу дитини, вдумуватися в те, чим вона живе, як вона дивиться на світ, чим є для неї люди, що оточують її. 

 

 

Костишина Людмила Олексіївна

Стаж роботи 23 роки

Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, старший вчитель, переможець І туру конкурсу "Учитель року - 2007", керівник районної школи ППД з інтерактивних технологій

«Наша праця - формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити».

В. Сухомлинський

Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

 

 

 

Пасімишина Наталія Миколаївна

Стаж роботи 20 років

Вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, призер районного конкурсу "Учитель року - 2007"

"Вихователь не чиновник, а якщо він чиновник, то він не вихователь."

К. Ушинський

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.

 

 

Мегрин Наталія Миколаївна

Стаж роботи 37 років

Вчитель початкових класів, старший вчитель, вихователь групи продовженого дня, "Відмінник освіти України"- 2010 рік.

"Віддай дитині крихітку себе, душа наповниться світлом і красою"

Всю свою виховну роботу спрямовую на громадянське виховання учнів, формування в дітей гордості і любові до України, виховання освіченої, фізично-здорової особистості із сформованими загальнолюдськими моральними цінностями.   

Використовую народні традиції, історію рідного краю, місцевий матеріал, виховую в учнів патріотичні риси. У роботі дотримуюсь характерної плановості, тематичності, докладаю багато зусиль для розвитку індивідуальності учнів, допомагаю дітям у їх становленні. В групі панує взаєморозуміння, довіра і доброта.

 

 

Тарасюк Таїса Григорівна

Стаж роботи 25 років

Вчитель початкових класів, вчитель І-ї категорії, вихователь ГПД

Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
 

Ш. Амонашвілі

Більшість вчителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати.