Вітаємо на нашому сайті!

Головна

 

 

Шкільне життя початкових класів нашої гімназії цікаве й різноманітне

Ми за здоровий спосіб життя

  • Основа розвитку здоров'я дитини - це безпечні умови виховання і навчання;

  • здорове харчування;

  • якісне медичне обслуговування;

  • виховання потреби у регулярних заняттях фізичною культурою і дотримання режиму дня, у прагненні до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями і навичками;

  • утвердження здорового способу життя;

  • формування вміння правильно поводитись у критичних життєвих ситуаціях.

 

 

  Аудиторія нашого сайту

"КЕНГУРУ" СКЛИКАЄ ДРУЗІВ

Вперше конкурс-гру «Кенгуру» в нашій державі було проведено у 1997 році на базі кількох шкіл Старосамбірського району Львівської області та Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті імені Івана Франка, викладач якого Пенцак Євген Ярославович був першим координатором гри «Кенгуру» в Україні. Завдяки його зусиллям і викладачів кафедри математики ліцею та при підтримці вчителів-ентузіастів із різних областей України конкурс став бажаним гостем у багатьох українських школах, ліцеях, гімназіях. Тепер це наймасовіше математичне та інтелектуальне змагання серед школярів нашої держави. Майже пів-мільйонаучасників зібрав і об’єднав конкурс за 10 років. Вагому підтримку та сприянняконкурс отримав з боку відділу роботи з обдарованою молоддю Науково-методичного центру середньої освіти Міністерства освіти та науки України.

Метою конкурсу є залучення учнів у цікавий і пізнавальний світ математики. Учасником конкурсу може бути кожен учень від 2-го по 11-й клас з усіх куточків України. Гра цікава як призерам Всеукраїнських олімпіад із різних предметів, так і тим, хто лише починає засвоювати ази цієї чудової науки – математики.

Особливість конкурсу полягає у тому, що ані переможців, ані переможених немає. Кожна дитина знає, що це насамперед особиста перемога. Серед «кенгурят» понад 20 призерів Міжнародних предметних олімпіад і тисячі дітей, які вперше зацікавились математикою саме під час конкурсу.

Конкурс «Кенгуру» має на меті не лише зацікавити дітей математикою, – це і спроба об’єднати навколо вирішення спільних проблем вчителів математики з різних областей України. Зустрічаючись на щорічних семінарах, які теж проводить оргкомітет конкурсу, вчителі діляться досвідом, слухають цікаві лекції своїх колег. Саме тут кожного року обговорюються і шліфуються нові задачі для наступного конкурсу, авторами яких здебільшого є самі його учасники. Найцікавіші задачі оргкомітет конкурсу кожного року надсилає до Міжнародного організаційного комітету, на засіданні якого досвідчені математики, що представляють кожну країну-учасницю, формують пакет завдань для майбутнього змагання. І вже потім ці задачі повертаються у вигляді завдань конкурсу.

Вихованці початкових класів нашої гімназії приймають активну участь у цьому конкурсі.

 

 

"КОЛОСОК 2013"

Мета конкурсу “КОЛОСОК” – пропедевтика фізики, хімії, біології. Спеціальна тема осіннього конкурсу у 2012 році – “Навколо нас – чудеса!”.

Структура завдань: 1-ий блок – “ЧУДЕСА ТЕХНІКИ”; 2-ий блок – “ЧУДЕСА ЖИВОЇ ПРИРОДИ”; 3-ій блок – “ЧУДЕСНІ РЕЧОВИНИ” .

 Нагородження координаційних центрів

1.Диск, на якому записано 54 випуски журналу КОЛОСОК за 2006-2012 рр. надсилається у всі координаційні центри. Просимо координаторів дати можливість учасникам скопіювати інформацію.

2.Безкоштовна передплата журналу “КОЛОСОК”.  Якщо у координаційному центрі 50 і більше учасників 3-10 класів, разом із Заявкою на участь у конкурсі надсилайте заповнений на адресу школи бланк на передплату журналу “КОЛОСОК” на перше півріччя. Передплатний індекс українською мовою – 92405, російською – 89460.

3.Безкоштовна передплата газети “КОЛОСОЧОК”. Якщо у координаційному центрі 20 і більше учасників 1-2 класів, разом із Заявкою на участь у конкурсі надсилайте заповнений на адресу школи бланк на передплату газети “КОЛОСОЧОК” на перше півріччя. Передплатний індекс – 89454. Матеріали газети допоможуть учителю адаптуватися до нових державних стандартів для початкової школи. Оплачені абонементи координатор отримає разом із призами та сертифікатами для учасників.

 Нагородження учасників. За підсумками конкурсу учасники нагороджуються сертифікатами відповідно до кількості набраних балів (“Золотий КОЛОСОК”, “Срібний – “Чудеса техніки”, “Срібний –“Чудеса живої природи”, “Срібний – “Чудесні речовини”. Кожен учасник отримає природничий перекидний календар на 2012-2013 р. р., а також спеціальний приз-прилад “КОЛОСКУ- 10 років!”.

 

 

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ "ГРІНВІЧ"

Мета Конкурсу – пошук та підтримка талановитих школярів, розвиток інтересу до англійської мови та культури англомовних країн, активізація позакласної та позашкільної роботи з англійської мови, надання учням можливості змагатися в масштабі, що виходить за рамки регіону, не виїжджаючи з нього, формування навичок пізнавальної та творчої діяльності.

Правила організації та проведення

1. Загальні положення 

1.1. “Гринвіч” – Всеукраїнський конкурс з англійської мови (надалі – Конкурс).

1.2. Авторські права на всі завдання Конкурсу належать спільно Центру творчих ініціатив "Клєвєр" (надалі ЦТІ "Клєвєр") та Горлівському державному педагогічному інституту іноземних мов (надалі ГДПІІМ).

 2. Цілі та завдання Конкурсу

 2.1. Цілями та завданнями Конкурсу є:

  • розвиток інтересу до англійської мови та культури англомовних країн;

  • підвищення кваліфікації вчителів англійської мови;

  • удосконалення роботи з обдарованою молоддю;

  • активізація позакласної та позашкільної роботи з англійської мови;

  • надання учням можливості змагатися в масштабі, що виходить за рамки регіону, не виїжджаючи з нього;

  • формування в учнів навичок пізнавальної та творчої діяльності;

  • допомога учням старших класів в опрацюванні методик роботи із тестовими формами контролю.

3. Організація Конкурсу 

3.1. Організатором Конкурсу є ЦТІ "Клєвєр" за участю ГДПІІМ.

3.2. Безпосереднє керівництво проведенням Конкурсу здійснює оргкомітет, який формується ЦТІ "Клєвєр".

3.3. Адреса оргкомітету: вул. Совєтська, 47/210, м. Луганськ, 91055; тел./факс: (0642) 502 111, e-mail: greenwich@uclever.com, web-site: www.uclever.com.


Праця і всебічний розвиток дитини

Трудова діяльність для дітей є одним із основних факторів виховання особистості. Зацікавлена у трудовій діяльності дитина докорінно змінює свою самооцінку.

Під впливом інтересу до праці розвивається самоорганізація, в процесі праці розвиваються різноманітні якості, уміння та навички. В трудовій діяльності формуються нові якості, які згодом допоможуть дитині у повсякденному житті.

 

 

 

 

 

Внаслідок праці діти одержують таке потрібне для них спілкування з однолітками, навчаються слухати вчителів і починають розуміти, що вони займаються справою, яка є необхідною у сучасному житті, тому що покращує стан довкілля.