Кулик Валентина Валентинівна Стаж роботи – 39 р. Вища категорія, вчитель-методист.
|
Учитель – не просто професія, а стан душі.
Працюємо над проблемою: удосконалення уроків російської мови та зарубіжної літератури шляхом організації особистісно-орієнтованого педагогічного процесу. Професійне гасло: Docendo discimus! (Навчаючи вчимося!) Для чого і як вивчати літературу і мову в школі? (Думки вголос).
«Викладати зарубіжну літературу – справжнє задоволення. Література – це Храм, в якому ми відчуваємо таїну Слова, завмираємо перед його Тишею, насолоджуємося його Музикою. Головне для вчителя – донести ці високі ідеали до учня, щоб він пізнав, почув, побачив, співпережив»,- Макаренко Т.В. «Чим багатший естетичний досвід учня, чим твердіший його смак, тим чіткіший його моральний вибір. Твори світової літератури – могутнє джерело впливу на людину взагалі і школярів зокрема. Тому вважаю одним із найголовніших завдань предмету естетичний розвиток учнів засобами художньої літератури»,- Кулик В.В. «Використання інтерактивних форм роботи на уроці – не самоціль. Віддаючи велику перевагу таким методам навчання, потрібно не забувати, що головне для вчителя на уроці – навчити, а не гратися і розважатися. Тому потрібно не применшувати значення традиційних форм і методів викладання предмету»,- Федоровська О.В .«Хороший вчитель дарує своїм вихованцям Знання, Добро, Людяність, Душевну Красу. Я залучаю до співпраці учнів-дослідників, роблю їх своїми помічниками, співавторами уроку, вчу шукати істину, даю учням змогу саморозвиватися»,- Поліщук Л.Г.
|
Макаренко Тетяна Вікторівна
Стаж роботи – 33 р. Вища категорія, вчитель-методист
|
Поліщук Людмила Григорівна Стаж роботи – 30 р. Вища категорія, "Старший вчитель" |
Федоровська Ольга Володимирівна Стаж роботи – 44 р. Вища категорія, вчитель-методист |