В
перший день серед учнів 9-11 класів пройшло соціологічне опитування
«Ціннісні орієнтації, життєві спрямування старшокласників».
Питання опитування не тільки були пов’язані
з сьогоднішнім днем – вони пропонували старшокласникам подивитись на
своє життя ширше. В акції брали участь 123 респонденти (учні 9-11
класів). |
1.
Принцип, за яким
потрібно вибрати професію, на думку старшокласників, це:
- професія має бути цікавою та
привабливою для людини ( 80% опитаних);
- професія, яка приносить
гарний матеріальний прибуток (15% опитаних);
- професія має бути
перспективною та потрібною для розвитку країни та всієї цивілізації
(5% опитаних). |
2.
Серед життєвих цінностей, які були представлені в анкеті (професійна
кар’єра, гарна дружна сім’я, міцне здоров’я, яскраве, насичене
подіями життя, близькі й улюблені люди, цікава прибуткова робота,
яка не залишає вільного часу) старшокласники визнали найважливішими:
-
міцне здоров’я (70%
опитаних),
- гарну дружню сім’ю
(20% опитаних),
- близькі й улюблені люди
(10% опитаних).
|
3.
Якщо немає взаємної любові,
то
з тим, хто тебе любить, згодні
будувати сім’ю 75 % і лише 25% вважають, що краще будувати сім’ю з
тим, кого любиш ти.
|
4.
Життєву ситуацію, кого першим з човна, який тоне
(президента, дитину, вченого),
98%
запевнили, що дитину.
|
5.
Щоб швидко заробити гроші, старшокласники готові пожертвувати
- інтересами і хобі
(80%);
- матеріальним благополуччям
інших людей (10%);
- дотриманням закону
(10%). |
6.
Найбільше опитаних
-75%
вважають, що в сім’ї повинно бути двоє дітей;
- 16%
- троє;
- 5%
- одна дитина;
-4%
- п’ятеро дідей. |
7.
Щастя, в розумінні більшості старшокласників,
- це задоволеність від життя,
благополуччя, гроші, любов,
довіра, віддані друзі,
коли поруч кохані та близькі люди.
|
Порядною людиною вважають
людину виховану, толерантну, чесну, ввічливу, ту, яка вміє правильно
поводитися в суспільстві, яка поважає інших, уміє бути щирою,
стриманою, керується моральними принципами.
Під
час проведення акції в учнів з’явилася можливість поспілкуватися не
на побутові або дисциплінарні, а на «високі» теми, обговорити
значущі питання. І це ще раз продемонструвало невичерпні можливості
психологічної роботи. |