Результати виховної роботи
У центрі уваги педколективу
нашої школи – виховання патріотизму та любові до своєї Батьківщини,
забезпечення соціальних психолого-педагогічних та освітніх умов
розвитку школярів у позаурочний час, удосконалення знань і умінь
кожної дитини, успадкування молодим поколінням духовних надбань
рідного народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин,
формування духовної, моральної, художньо-естетичної, правової,
трудової, екологічної культури дітей.
Місія школи – виведення
особистості учня в режим самовдосконалення.
До такого якісного нового
результату освіти, виховання й розвитку учнів приводить закономірна
зміна цілей, змісту, методів, форм організації педагогічного
процесу.
Однією з перспективних
технологій, що забезпечить якісно новий результат педагогічного
процесу, є технологія саморозвитку особистості. Вона являє собою
сукупність і послідовність методів, прийомів і форм діяльності учня,
в яких задовольняються його потреби у самовдосконаленні,
розвиваються різні здібності та якості особистості.
У результаті реалізації
технології у школярів формується життєва компетентність, готовність
до самореалізації в різних сферах суспільного життя.
Засоби реалізації місії:
-
технологія саморозвитку особистості;
-
модернізація навчально-виховного процесу.
Поетапне
формування якостей особистості в позаурочній діяльності:
-
етика поведінки (1-4кл.);
-
самопізнання (5 кл.);
-
самовиховання (6 кл.);
-
самоосвіта (7 кл.);
-
самоствердження (8 кл.);
-
самовизначення (9 кл.);
-
саморегуляція (10 кл.);
-
само актуалізація (11 кл.);
Навчально-виховний процес зорієнтований на с особистість, яка в
результаті педагогічних впливів набуває знань, умінь і якостей
самовдосконалення, досягає певного рівня розвитку компетентності:
соціальної, полікультурної, інформаційної, комунікативної, а також
компетентності саморозвитку.
Навчально-виховний процес
зорієнтований на с особистість, яка в результаті педагогічних
впливів набуває знань, умінь і якостей самовдосконалення, досягає
певного рівня розвитку компетентності: соціальної, полікультурної,
інформаційної, комунікативної, а також компетентності саморозвитку.
Очікуваний
результат:
Цілісна особистість,
здатна до постійного самовдосконалення.
Створення умов для
забезпечення прав і свобод учасників навчально-виховного процесу.
Всю роботу педагогічний
колектив нашої школи спрямовує на роз’яснення
серед учнів Конституції України, Конвенції про права дитини 1989р.
та інших законів України.
- Максимально залучили
учнів школи у гуртки і секції, які працюють у школі та позашкільних
закладах. Особливу увагу звернули на учнів з неблагополучних сімей,
та учнів, схильних до правопорушень.
- Переглянули списки
учнів, схильних до правопорушень. Виключили з них тих, хто покращив
поведінку і поставили на облік тих, хто вимагає посиленого контролю.
- Періодично заслуховуємо
на нараді при директорові, педраді звіти класних керівників про
правову освіту учнів.
- Для правової освіти
використовуємо різні форми і методи: класні години, індивідуальні
бесіди, зустрічі з працівниками правоохоронних органів тощо. З цією
метою проводимо в класах :
Бесіди:
“Права,
свободи, обов’язки
громадян України.“
“Захист
прав дітей в нашій державі.”
“Закон
обов’язковий
для всіх.”
Взаємодія з органами
місцевого самоврядування, громадськістю (радою, учком, батьківським
комітетом.)
Протягом багатьох століть
виховання дітей здійснюється як у сім’ях,
так і в суспільних установах.
У школі склалася певна система
роботи з батьками та сім’ями.
Працює постійно діючий батьківський всеобуч, до складу якого входять
батьки, педагоги. Головне завдання всеобучу – допомогти батькам у
виконанні ними функцій вихователів.
В організації роботи з батьками
пріоритетною є позакласна форма, де переважає індивідуальна робота
та робота з групою батьків.
Школою здійснюється інформаційно
– практичний підхід у формуванні педагогічної культури сім’ї, що дає
можливість уникнути авторитарності.
Вчителі школи використовують
різноманітні форми і методи у роботі із сім’єю: загальні батьківські
збори у вересні, дні відкритих дверей, всеобуч та консультпункт.
Щоб спланувати їх роботу,
проводяться різноманітні дослідження та тестування як для дітей, так
і для батьків:
“Батьківські
збори з погляду батьків.”
“Школа
очима батьків”
“Моя
сім’я”
“Моя
дитина”
Результати дозволяють
скорегувати роботу школи у даному напрямку, відстежити досягнутий
результат.Виховання загальнолюдської моралі, свідомої дисципліни і
культури поведінки, профорієнтація, прищеплення любові до праці,
пропаганда здорового способу життя відбувається на основі власного
прикладу вчителів та батьків. З цією метою у школі проводяться тижні
сім’ї, свято Матері, День захисника Вітчизни, свято Миколая,
Новорічні свята у яких безпосередню участь беруть учні, їх батьки та
вчителі на всіх етапах підготовки та проведення.Школа
є центром, що організовує і направляє не тільки діяльність родини,
але і громадськості щодо виховання дітей.Дружна спільна робота
школи, родини, громадськості забезпечує успіх виховання
підростаючого покоління
|