Виховна робота
06 травня 2014 р. Головна Наша візитка Зворотній зв'язок

Сила гімназії - у її вчителях, слава - в учнях!!!

Новини гімнізіїІсторія гімназіїАдміністраціяНаші вчителіНими гордиться гімназіяМетодична роботаВиховна роботаУчнівське самоврядуванняМузеї гімназіїНаша бібліотекаСпортивні досягненняІнформація для учнівГімназійні посиденькиПсихологічна служба Виховна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Результати виховної роботи

У центрі уваги педколективу нашої школи – виховання патріотизму та любові до своєї Батьківщини, забезпечення соціальних психолого-педагогічних та освітніх умов розвитку школярів у позаурочний час, удосконалення знань і умінь кожної дитини, успадкування молодим поколінням духовних надбань рідного народу, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування духовної, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури дітей.

Місія школи – виведення особистості учня в режим самовдосконалення.

До такого якісного нового результату освіти, виховання й розвитку учнів приводить закономірна зміна цілей, змісту, методів, форм організації педагогічного процесу.

Однією з перспективних технологій, що забезпечить якісно новий результат педагогічного процесу, є технологія саморозвитку особистості. Вона являє собою сукупність і послідовність методів, прийомів і форм діяльності учня, в яких задовольняються його потреби у самовдосконаленні, розвиваються різні здібності та якості особистості.

У результаті реалізації технології у школярів формується життєва компетентність, готовність до самореалізації в різних сферах суспільного життя.

Засоби реалізації місії:

-      технологія саморозвитку особистості;

-      модернізація навчально-виховного процесу.

Поетапне формування якостей особистості в позаурочній діяльності:

-      етика поведінки (1-4кл.);

-      самопізнання (5 кл.);

-      самовиховання (6 кл.);

-      самоосвіта (7 кл.);

-      самоствердження (8 кл.);

-      самовизначення (9 кл.);

-      саморегуляція (10 кл.);

-      само актуалізація (11 кл.);

Навчально-виховний процес зорієнтований на с особистість, яка в результаті педагогічних впливів набуває знань, умінь і якостей самовдосконалення, досягає певного рівня розвитку компетентності: соціальної, полікультурної,  інформаційної, комунікативної, а також компетентності саморозвитку.

Навчально-виховний процес зорієнтований на с особистість, яка в результаті педагогічних впливів набуває знань, умінь і якостей самовдосконалення, досягає певного рівня розвитку компетентності: соціальної, полікультурної,  інформаційної, комунікативної, а також компетентності саморозвитку.

  Очікуваний результат:

 Цілісна особистість, здатна до постійного  самовдосконалення.

           Створення умов для забезпечення  прав і свобод учасників навчально-виховного процесу.

Всю роботу педагогічний колектив нашої школи спрямовує на розяснення серед учнів Конституції України, Конвенції про права дитини 1989р. та інших законів України.

- Максимально залучили учнів школи у гуртки і секції, які працюють у школі та позашкільних закладах. Особливу увагу звернули на учнів з неблагополучних сімей, та учнів, схильних до правопорушень.

- Переглянули списки учнів, схильних до правопорушень. Виключили з них тих, хто покращив поведінку і поставили на облік тих, хто вимагає посиленого контролю.

- Періодично заслуховуємо на нараді при директорові, педраді звіти класних керівників про правову освіту учнів.

- Для правової освіти використовуємо різні форми і методи: класні години, індивідуальні бесіди, зустрічі з працівниками правоохоронних органів тощо. З цією метою проводимо в класах :

Бесіди:

Права, свободи, обовязки громадян України.

Захист прав дітей в нашій державі.

Закон обовязковий для всіх.

Взаємодія з органами місцевого самоврядування, громадськістю (радою, учком, батьківським комітетом.)

Протягом багатьох століть виховання дітей здійснюється як у сімях, так і в суспільних установах. 

У школі склалася певна система роботи з батьками та сімями. Працює постійно діючий батьківський всеобуч, до складу якого входять батьки, педагоги. Головне завдання всеобучу – допомогти батькам у виконанні ними функцій вихователів.

В організації роботи з батьками пріоритетною є позакласна форма, де переважає індивідуальна робота та робота з групою батьків.

Школою здійснюється інформаційно – практичний підхід у формуванні педагогічної культури сім’ї, що дає можливість уникнути авторитарності.

Вчителі школи використовують різноманітні форми і методи у роботі із сім’єю: загальні батьківські збори у вересні, дні відкритих дверей, всеобуч та консультпункт.

Щоб спланувати їх роботу, проводяться різноманітні дослідження та тестування як для дітей, так і для батьків:

Батьківські збори з погляду батьків.

Школа очима батьків

Моя сімя

Моя дитина

Результати дозволяють скорегувати роботу школи у даному напрямку, відстежити досягнутий результат.Виховання загальнолюдської моралі, свідомої дисципліни і культури поведінки, профорієнтація, прищеплення любові до праці, пропаганда здорового способу життя відбувається на основі власного прикладу вчителів та батьків. З цією метою у школі проводяться тижні сім’ї, свято Матері, День захисника Вітчизни, свято Миколая, Новорічні свята у яких безпосередню участь беруть учні, їх батьки та вчителі на всіх етапах підготовки та проведення.Школа є центром, що організовує і направляє не тільки діяльність родини, але і громадськості щодо виховання дітей.Дружна спільна робота школи, родини, громадськості забезпечує успіх виховання підростаючого покоління