21 февраля 2016 р. Головна Наша візитка Зворотній зв'язок

Сила гімназії - у її вчителях, слава - в учнях!!!

Психологічна служба
Методичні матеріали

 

 

Заходи:

 

"У кожного є свій шанс" - КВК

Тиждень психології 2015

Тиждень психології 2014Тиждень психології 2012

Тиждень психології 2011

Тиждень психології 2010

 

Кошелюк

Галина

Володимирівна

практичний психолог

Життєве кредо: «Розумійте одне одного, поважайте, прощайте і любіть»

 

Януш Корчак.

Правила життя

 

Як квіти на великій клумбі, так і діти – усі дуже різні! Але не зважаючи на це, існують певні періоди розвитку, коли зміни стосуються майже всіх. Тому психологічний супровід спирається на вікові закономірності психологічного розвитку особистості.

 

Основні завдання діяльності психологічної служби гімназії
у 2015- 2016 навчальному році полягають у:


- сприянні реалізації державних програм щодо формування навичок здорового способу життя та попередження негативних проявів серед учнів та учнівської молоді;
- організації консультативно-методичної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу;
- забезпеченні психологічного супроводу навчально-виховного процесу в закладі;
- організації психопрофілактичних і психокорекційних занять;
- формуванні мотивації досягнень в навчанні та соціальних відносинах;
- знятті нервово-психічного напруження, емоційних розладів, що будуть сприяти соціально-педагогічній реабілітації і більш оптимальній адаптації педагогічно занедбаного учня;
- охороні інтересів і прав підлітка;
- профілактиці правопорушень та насильницьких дій серед дітей;
- діагностиці сім’ї і сімейного виховання;
- показі умов оптимального розвитку дитини;
- підвищенні педагогічної культури й виховної активності батьків;
- ознайомленні батьків з віковою психологічною характеристикою;
- розробці спільних заходів реабілітаційної та профілактичної роботи, заснованих на співпраці та взаємодії;
- допомозі у вирішенні шкільних та сімейних конфліктів;
- стимулюванні особистісного зростання вчителів;
- знятті особистісної тривожності, емоційного перевантаження вчителя як умова адекватного сприйняття педагогічної дійсності;
- розвитоку емпатії до всіх учнів;
- розвитоку комунікативних якостей учителя;
- розвитоку рефлексивного мислення.
 

 

 Реалізація даних завдань сприятиме гуманізації і демократизації педагогічної взаємодії, взаємин між учителем, учнем, батьками і громадськістю, індивідуалізації навчання й виховання на всіх рівнях освіти; профілізації навчання і професійної підготовки, соціально-педагогічному патронажу і соціально-психологічному забезпеченню навчально-виховного процесу, підвищенню психологічної культури всіх його учасників, забезпеченню рівного доступу до знань представників різних соціальних груп, прищепленню молоді знань, умінь, навичок і ознайомлення з певними життєвими компетенціями.