|
|
|
Уже не вперше в нашій гімназії проходив тиждень психології. Він
носив не тільки розвивальний характер. Його особливість –
ненав’язливість і незвичайність.
Цьогорічний
тиждень психології проходив під назвою
«Мій
світ».
Хоча, як завжди, короткі перерви чергувалися з обов’язковими
уроками, але в кожному куточку гімназії на учнів, вчителів, батьків
чекали сюрпризи у вигляді мудрих думок великих людей, заповідей
«Пізнай себе», презентацій учнівських проектів, результатів
соціологічного опитування. |
Понеділок,
6.12.2010
Психологічна акція
"Соціологічне опитування учнів 9-11 кл."
("Ціннісні орієнтації, життєві
спрямування однокласників")
Презентація проектів "Ми - за
здоровий спосіб життя!" (6-ті класи) |
Вівторок, 7.12.2010
Виставка малюнків "Радість"
(початкові класи)
Мотиваційний тренінг "Знайти
свій шлях" (9-А клас) |
Середа,
8.12.2010
Година спілкування "Мріємо
разом!" (5-ті класи) |
Четвер,
9.12.2010
Година відпочинку "Чарівний
світ позитиву і доброти" (1-ші класи)
Психолого-педагогічний семінар
"У полум'ї професії" |
П'ятниця,
10.12.2010
Фотовиставка тижня |
|
В перший день серед учнів 9-11 класів пройшло
соціологічне опитування «Ціннісні орієнтації, життєві спрямування
старшокласників».
Питання опитування не тільки були пов’язані
з сьогоднішнім днем – вони пропонували старшокласникам подивитись на
своє життя ширше. В акції брали участь 123 респонденти (учні 9-11
класів).
Результати опитування. |
«Ми – за здоровий спосіб життя!»
Під
такою назвою проходила акція проектів, підготовлених учнями 6-х, 8-х
класів. Учні шостих класів переконливо доводили свою думку, що
тютюнопаління, вживання наркотиків, алкоголю тільки негативно
впливає на організм людини, особливо дитини. Учні впевнені, що
шкідливим звичкам є багато альтернатив, чого і дотримуються: заняття
спортом, хобі, подорожі, читання книг.
Учні 8-х класів переконані, що одним із чинників
здоров’я – це здорове харчування. Вживання
їжі, багатої вуглеводами, білками, вітамінами, - це запорука
здоров’я. Чіпсам, сухарикам, виробам, що містять ГМО, - «НІ!» |
«Знайди свій шлях»
- тема мотиваційного тренінгу, який був проведений з
учнями 9А та 10б класів. Учасники тренінгу презентували зроблені з
пластиліну ті речі, з якими їм доводиться працювати. За допомогою
«мозкового штурму» з’ясували факти, які
впливають на вибір професії і помилки, яких допускаються при виборі
професії. Старшокласники поділилися своїми мріями щодо вибору
професії. Багато з них мріють обрати професію вчителя. Учні
відмічали, що професія вчителя – надзвичайно відповідальна, потребує
розвитку багатьох психічних процесів. Учасники тренінгу створили
«Алгоритм вибору професії», в якому за допомогою умовних кроків
показалишлях до найзаповітнішої мрії – знайти свій шлях в житті.
|
|
|
«Життя – це мрія»
- під такою назвою пройшла година спілкування серед учнів 5-х
класів. Учні захоплююче спілкуючись, створили колажі «Мріємо разом».
Цікавими були роботи учнів 5-Б класу, де вони не тільки відтворили
особисті мрії, а оригінально у формі «Дерева мрій» та «Квіти наших
мрій показали, що головним у житті кожного це і вірні друзі, це і
чисті ріки і озера, це і зелені ліси, це і гарне навчання
.
П’ятикласники запевнили, що
збудуться їх мрії тільки тоді, коли вони будуть гарно навчатися,
чемно себе поводити – це все вони підтвердили прислів’ями,
приказками, віршами. А допомогли усе це їм створити
«Мішечок крику» та «Чарівна паличка».
|
В
«Чарівний світ позитиву і доброти»
поринули першокласники, подорожуючи сторінками
презентації і фільму «Восьме чудо світу». Вони побачили та почули
захоплюючу розповідь про дельфінів. Дізналися про їх виняткові
можливості, вміння дарувати людям гарний настрій, радість, розвивати
мову, координацію рухів.
|
Приємні хвилини відпочинку
подарував вчителям нашої гімназії психолого-педагогічний семінар
«У полум’ї
професії»
Професія вчителя належить до так званих хелперських
професій (від англ. Help-
допомагати). Перебуваючи постійно з дітьми, незважаючи на особисті
проблеми, в кожного вчителя відбувається «вигоряння»: настає
дратівливість, апатія.
Тому вчителі перш за все замислились, за що можна їх
похвалити, з’ясували причини професійного вигорання та набуття
синдрому хронічної втомлюваності. Пожвавлення і веселу реакцію в
учасників викликала вправа «символи мого покращення настрою», під
час якої вони поділилися своїми методами поповнення запасів
«емоційного палива»: це і зміна зачіски, улюблене заняття, подорожі,
приготування смачної їжі, придбання нового одягу, усамітнення.
Вправа «Арома та музикотерапія» продемонструвала лікувальні
властивості ефірних масел та олій. Хвилинка релаксації «Намалюй
тілом цифру» налаштувала усіх на невичерпні можливості організму. |
|
|
За чашкою чаю, під спокійну мелодію непомітно
пролетів час, а вражень лишилось на усе життя.
|